|
Torsdag den 10 juli
.JPG)
Tavla på
Lars Lerin-museet
Vi startade
klockan 10 och körde nedcabbat då det var så
varmt, 25 grader. I Mellerud stannade vi
till och handlade lite på Coop. Vi svängde
in till Säljebyn där Birgit lämnade lite
grejer och släppte ut katten.
I Karlstad
lyckades vi hitta till Sandgrund med GPS:ns
hjälp även om vi körde fel några gånger. Vi
såg på Lars Lerins tavelutställning och
fortsatte sedan norrut mot Filipstad.
.JPG)
Under resan tog vi en liten paus och köpte
glass. Solen gassade på oss hela dagen och
det var 27 grader. Tjugo i sju var vi framme
vid vårt hotell, Kung Gösta.
Efter att vi checkat in och burit in vårt
bagage gick vi till Cirkel K och köpte lite
ätbart. Vi var trötta men tog en promenad i
omgivningarna innan vi la oss vid tio-tiden.
I dag har vi kört 40 mil.
|