Vi hade lastat vår Seven på kärran på kvällen
innan och redan klockan åtta gav vi oss iväg på
torsdagsmorgonen. Lagom till lunch var vi framme i Björkäng och
åt köttbullar med sås, lingon och potatis.
I Osby gjorde vi
ett besök på Brio-museet. Det finaste var alla Barbiedockorna.
Redan halv fyra
på eftermiddan var vi framme i Breanäs och Lars som var ägare
till stället tog emot oss och var mycket trevlig. Sista vägen
fram till Breanäs var kurvig och backig, en riktig Sevenväg.