Julmarknad i Tallinn

 


1   2   3   4

 

 

Lördag den 28 november 2015 begav vi oss till Karlstad för att ta buss till Stockholm.
Vi var, Elin, Josefin, Birgit och jag.
Från Stockholm åkte vi med Tallinn-Linjens Romantika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vi satt i aktersalongen och planerade inför dagen i Tallinn.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

På scenen underhöll en orkester, det var nästan inga som dansade men det gjorde Josefin och Elin.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

På kvällen ingick buffé och vi åt många spännande rätter. Det var ett typiskt Estländskt julbord.
Elin och Josefin provsmakade något som tydligen inte var så gott!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Några sjöng karaoke

 

 

 

 

 

 

 

En engelsman underhöll i baren. Josefin och Elin var stora beundrare.

 

 

 

 

 

 

 

På söndagsmorgonen åt vi frukost. Det blev "gört" till allas förtjusning.
Nu var vi framme i Tallinn.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fortsätt till marknaden