
|
Lördag den
28 november 2015 begav vi oss till Karlstad
för att ta buss till Stockholm.
Vi var, Elin, Josefin, Birgit och jag.
Från Stockholm åkte vi med Tallinn-Linjens
Romantika
|

|

|

|

|
|
Vi satt i
aktersalongen och planerade inför dagen i
Tallinn.
|

|

|
|
På scenen
underhöll en orkester, det var nästan inga
som dansade men det gjorde Josefin och Elin.
|

|

|

|

|

|

|

|
På kvällen
ingick buffé och vi åt många spännande
rätter. Det var ett typiskt Estländskt
julbord.
Elin och Josefin provsmakade något som
tydligen inte var så gott!
|

|

|

|

|

|

Några sjöng karaoke
|

|
|
En
engelsman underhöll i baren. Josefin och
Elin var stora beundrare.
|

|
På
söndagsmorgonen åt vi frukost. Det blev
"gört" till allas förtjusning.
Nu var vi framme i Tallinn.
|

|

|

|

|

|
|
|
|
|